– IZVOR: BLIC/BIZNIS, 23.09.2019.
Obični bilbordi, posteri u zastakljenom kućištu, nalaze se na svakom koraku i postali su neprimetni, zbog čega kompanije pribegavaju novim inovativnim rešenjima kako bi privukle pažnju potencijalnim kupcima.
– Tehnološke inovacije i sve brži protok informacija dovele su do toga da standardni bilbordi polako odlaze u zaborav, a da se sve više kompanije radije opredeljuju da reklame o svom proizvodu plasiraju putem digitalnih bilborda. Iako je reč o jednoj od najnovijih usluga koja je tek uvedena na naše tržište, prvi utisci su da su klijenti zaista zadovoljni ovim vidom oglašavanja – kaže za “Blic” Vladimir Bisenić, direktor kompanije “Bitinfo”, i dodaje kao razloge to što je inovativan, nešto je novo i zanimljiv je klijentima jer dolazi do zasićenja konvencionalnim vidom oglašavanja.
Bisenić objašnjava da je reč o digital sajnidžu (eng. digital signage), platformi koja predstavlja inovaciju u digitalnom oglašavanju kompanija, kako bi na najbolji mogući način pomogla da se unapredi poslovanje klijenata.